Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  1. Üzemeltetői adatok ismertetése
  2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  3. Rendelési információk ismertetése
  4. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  5. Szerződés létrejötte és módosítása, törlése
  6. Rendelés lépéseinek bemutatása
  7. A megrendelt termék kifizetésének lehetőségei
  8. Az elállási jog ismertetése

1. Üzemeltetői adatok ismertetése

Cégszerű elnevezés: Gárdai Éva E.V.
Nyilvántartási száma: 53428723
Adószáma: 69608436-1-33
Statisztikai számjel: 69608436-9602-231-13
Székhelye: MAGYARORSZÁG, 2310 SZIGETSZENTMIKLÓS, SZILÁGYI LAJOS UTCA 30.
Telefonszám: (0036) 1-808-99-11
A kapcsolattartó személy neve: Gárdai Éva
A szerződés nyelve: magyar

Tárhely szolgáltató adatai:
Neve: Panosys Kft. 
Székhely: 7500 Nagyatád, Kiszely L. u. 6/B.
E-mail címe: info@tudaspiac.hu

A megkötött szerződés írásban kötöttnek minősül. Digitális formában iktatjuk, és a későbbiekben visszakereshető.

A szerződés nem utal magatartási kódexre.

Panaszkezelési tájékoztató

Panaszkezelési hely: 2310 Szigetszentmiklós, Szilágyi Lajos u. 30.

Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy panaszaikkal az alábbi felügyeleti szerveket kereshetik meg.

– Szigetszentmiklós Polgármesteri Hivatal Jegyzője

Cím: 2310 Szigetszentmiklós, Losonczi utca 1.

E-mail: jegyzo@szigetszentmiklos.hu

– Pest Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály

Cím: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47. (1364 Budapest, Pf.: 270.)

   Email: fogyved@pest.gov.hu

– Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele utca 59-61. II. em. 240.

 Telefon: (06-1) 269-0703

Email: pmbekelteto@pmkik.hu

ODR Link

Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami a: info (kukac) aceimport.hu

Az online vitarendezési platform használható a vitás kérdések rendezéséhez, ezen kívül az online vitarendezési platform használható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.

ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

Termékkínálat meghatározása: Webáruházunk online tanfolyamokat és oktatóanyagokat kínál vásárlóinknak.

A megjelenített termékek on-line rendelhetőek meg.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmaznak általános forglami adót, mert az eladó alanyi adó mentes.

3. Rendelési információk ismertetése

Webáruházunk használatának egyetlen feltétele, a regisztrációs folyamat során hiánytalanul kitöltött űrlap. A regisztrációt követően a rendszerünk egy e-mailben jelzi Önnek, hogy a regisztráció sikeres volt. Ezt követően bármikor beléphet webáruházunkba a regisztráció során megadott e-mail címével és jelszavával.

A vásárlás regisztrációhoz kötött. Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
A megrendelt tanfolyam a vételár kiegyenlítését követően hozzáférhető.

Bankkártyás fizetés esetén a számlakiállítás azonnali és automatikus, melyet a megadott mail  címre küld az online számlázóprogram.

A megjelenített termék képek illusztrációként szerepelnek, és eltérhetnek a valóságtól.

4. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

A megrendelések feldolgozása és a számlakiállítás is teljesen automatizált, így az év minden napján 0-24 órán keresztül elérhető.
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai hibákért.

5. Szerződés létrejötte és módosítása, törlése

A szerződés a Felek között az online tanfolyam kiegyenlítésekor jön létre.

Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető bármely problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli az Eladót. A megrendelő a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

6. Rendelés lépéseinek bemutatása

  1. A megvásárolni kívánt online tanfolyamot helyezze a kosárba
  2. Amennyiben mégsem szeretné megvásárolni valamelyik tanfolyamot a tanfolyam mellett található piros “x”-re kattintva tudja eltávolítani a kosárból.
  3. Ha már csak a kívánt tanfolyamok találhatóak a kosárban, kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra.
  4. A következő lépéseben adja meg a szállítási / számlázási címét, illetve a belépési adatokat. (Amennyiben már regisztrálta magát akkor a rendelés leadása előtt jelentkezzen be a “Fiókom” oldalon.
  5. A Bejelentkezést / Az adatok megadását, illetve a feltételek elfogadását követően a “Fizetés Barionnal” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
  6. Következő lépésben a Barion biztonságos felületére irányítjuk át, ahol bankkártyája vagy Barion fiókja segítségével fizethet.
  7. A beérkezett megrendelését e-mailben vagy telefonon minden esetben visszaigazoljuk!

7. A megrendelt termék kifizetésének lehetőségei

A megrendelt termék kifizetése történhet:

Bankkártya – Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

8. Az elállási jog ismertetése

Online, nem élő közvetítésben zajló tanfolyam esetén:

A tanfolyam kezdete után a fogyasztó nem jogosult a 14 munkanapos elállási illetve szerződésfelmondási jogával élni, a a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól rendelkező 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

Felhasználó nyilatkozik, hogy kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdi meg az online tanfolyamot, és tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése m) pontjának megfelelően, a teljesítés megkezdését követően, nem gyakorolhatja, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § -ban meghatározott elállási és felmondási jogát, a megtekintett online tanfolyam, mint nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében.

Online, de konkrét időpontra szóló, ÉLŐ közvetítésben zajló tanfolyam foglalása esetén:

Amennyiben nem tud részt venni a megvásárolt élő közvetítés keretében zajló tanfolyamon a megrendeléskor választott időpontban, lehetőséget biztosítunk egy következő tanfolyamunkon, ahol van szabad hely.

Csak és kizárólag ugyanazon tanfolyamra érvényes a fenti lehetőség.

Ha az adott tanfolyamunkat megszüntettük, úgy egy hasonló árkategóriájú tanfolyamra cserélhető, vagy drágábbra ráfizetéssel.

Esetlegesen lehetőséget biztosítunk egy online, de nem élő közvetítésben zajló tanfolyami cserére, egyedi elbírálási alapon